Klachten – Daalmeer Gezondheidscentrum – Alkmaar
Header afbeelding
Daalmeer Gezondheidscentrum
Johanna Naberstraat 45 1827 LB
Alkmaar

Klachten

Bent u ontevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht? Dan stellen we het op prijs dat u dit met ons deelt via ons klachtenformulier. We kijken graag samen met u naar een passende oplossing.  Na ontvangst van het formulier, nemen we spoedig contact met u op.

 

De klachtenfunctionaris

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Klachtenformulier SKGE: Klacht huisarts / openbare apotheek – SKGE
Telefoonnummer: 088 0229190

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.