Patiëntenraadpleging
In de zomer van 2021 hebben we onze 3-jaarlijkse patiënten raadpleging gehouden. We hebben de resultaten bekeken van 47 geanonimiseerde respondenten met antwoorden op vragen over onder andere:
- Het gebouw
- De wachttijd en dienstregeling
- De spreekuurorganisatie
- De aandacht voor preventie
- Het team
- De klachtenregeling
- De eigen huisarts
Positieve feedback
Over het algemeen waren de reacties positief, met name over het gebouw, de spoed- en praktijkregels, de spreekuurindeling en de overdracht en samenwerking van de eigen huisarts met de waarnemers. Ook over de individuele huisartsen ontvingen we veel positieve feedback.
Aandachtspunten
Als aandachtspunten kregen we reacties met betrekking tot de privacy aan de balie en in de wachtkamer, de wachttijd aan de telefoon, en de informatie wanneer de eigen huisarts op vakantie is. Daarnaast blijft de triage door de assistentes voor sommigen als een belemmering gezien worden.
Terugkoppeling
Wij willen iedereen die meegedaan heeft aan de raadpleging van harte bedanken. We nemen deze punten mee in onze verbeterinitiatieven voor het gezondheidscentrum. Eventuele aanpassingen in beleid, vindt u terug via onze website.