Header afbeelding
Daalmeer Gezondheidscentrum
Johanna Naberstraat 45 1827 LB
Alkmaar

Patiëntenraadpleging

In de zomer van 2021 hebben we onze 3-jaarlijkse patiënten raadpleging gehouden. We hebben de resultaten bekeken van 47 geanonimiseerde respondenten met antwoorden op vragen over onder andere:

  • Het gebouw
  • De wachttijd en dienstregeling
  • De spreekuurorganisatie
  • De aandacht voor preventie
  • Het team
  • De klachtenregeling
  • De eigen huisarts

Positieve feedback

Over het algemeen waren de reacties positief, met name over het gebouw, de spoed- en praktijkregels, de spreekuurindeling en de overdracht en samenwerking van de eigen huisarts met de waarnemers. Ook over de individuele huisartsen ontvingen we veel positieve feedback.

Aandachtspunten

Als aandachtspunten kregen we reacties met betrekking tot de privacy aan de balie en in de wachtkamer,  de wachttijd aan de telefoon, en de informatie wanneer de eigen huisarts op vakantie is. Daarnaast blijft de triage door de assistentes voor sommigen als een belemmering gezien worden.

Terugkoppeling

Wij willen iedereen die meegedaan heeft aan de raadpleging van harte bedanken. We nemen deze punten mee in onze verbeterinitiatieven voor het gezondheidscentrum. Eventuele aanpassingen in beleid, vindt u terug via onze website.