Header afbeelding
Daalmeer Gezondheidscentrum
Johanna Naberstraat 45 1827 LB
Alkmaar

Patiëntenraadpleging

 

Uitslag patiëntenenquete 2024

Onlangs hebben we een patiënten enquête uitgevoerd en we willen iedereen bedanken die de tijd heeft genomen om zijn of haar ervaringen met ons te delen. Afgelopen weken hebben 308 patiënten de vragenlijst ingevuld. Jullie feedback is ontzettend waardevol en helpt ons om de zorg en service die we bieden steeds verder te verbeteren.

Tevredenheid over zorg: De meeste van jullie geven aan zeer tevreden te zijn met de zorg die we bieden. Jullie waarderen vooral dat onze artsen en poh’s goed naar jullie luisteren en duidelijk uitleg geven over behandelingen en keuzes. Deze persoonlijke aandacht vinden jullie belangrijk, en dat is iets waar we trots op zijn.

Telefonische bereikbaarheid: Een belangrijk aandachtspunt is de telefonische bereikbaarheid. Veel van jullie gaven aan dat het soms moeilijk is om ons telefonisch te bereiken, wat voor frustratie zorgt. We nemen deze feedback serieus en werken aan een oplossing. Zo hopen we telefonisch beter bereikbaar te worden doordat u ons ook weet te vinden via het digitale portaal.

Geluid in de wachtkamer: We hebben ook feedback ontvangen over de geluidsniveaus in de wachtkamer. Jullie gaven aan dat gesprekken aan de balie goed te horen zijn, wat de privacy kan beïnvloeden. We herkennen ons in dit probleem. Dat is voor ons een van de redenen waarom we geen afspraken meer maken aan de balie. In de toekomst gaan we de praktijk verbouwen, dit nemen we mee in de plannen.